24
Oct
10

Cronica de meet : Beast Over Kronstadt

Ieri 23.10.2010 a avut loc primul meet IMBV . Au fost prezenti : Radu Paduraru , Vlad Paduraru , Sergiu Crisan , Liviu Zaharescu , Andrada Mihailescu , Adrian Mirea si Razvan Mihailescu.  Ne-am strans cu totii in Rockstadt , feriti de frigul de afara . A fost o alegere buna de locatie  din punct de vedere a muzicii , dar si a spatiului. Ne-am intins la vorba cu diverse subiecte , apoi am spart gheata cu o scurta auditie a albumului Final Frontier – piesa “El Dorado” ( next time promit album cap-coada). Bineinteles , nu au lipsit “energizantele” – bere , coniac si frappe-uri. Introduc si un moment amuzant in discutie , care am jurat sa nu il divulg 🙂 : am avut ghinion aseara cand scaunul pe care stateam s-a hotarat brusc sa se dezasambleze – drept urmare am facut cunostiinta cu podeaua :). Oh well , shit happens. In ceea ce priveste fanclub-ul , am reusit sa punctam niste proiecte pentru viitorul apropiat :

– lansarea unui site si unui forum dedicate IMBV-ului

– Iron Maiden Night + concert Tribute Maiden

– expozitie  Iron Maiden Fan Art

– tutoriale video pentru bass si chitara- piese Iron Maiden

Stanga – dreapta : Liviu , Radu , Razvan , Andrada , Adi , Vlad , Sergiu

De asemenea, ni s-au alaturat 2 membri noi – Andrada si Adi . Thanks for joining !

Toata lumea s-a simtit bine , a fost o seara reusita  si le multumesc din suflet celor care s-au prezentat . Sper ca data viitoare sa ne intalnim intr-un numar mai mare si tot la fel de plini de viata! Ne vedem in curand !

UP THE IRONS !

Razvan Mihailescu

10 Responses to “Cronica de meet : Beast Over Kronstadt”


  1. 1 Liviu
    October 24, 2010 at 8:48 am

    A fost o seara nemaipomenita si sper sa se repete cat mai curand si cu cat mai multa lume:D

  2. 3 Cristi
    October 24, 2010 at 9:28 am

    din pacate nu am putut sa vin, sunt bolnav mort, febra, distractie mare 😦

  3. 5 Radu Paduraru
    October 24, 2010 at 1:29 pm

    Se pare ca ne vom inmulti numarul de membri dupa ultimele semnale pe care le-am receptionat…Incet-incet se aduna lumea buna…O sa vedeti ca va fi un super fan club intr-un an de zile…Rabdare si tutun….

  4. 7 Radu Paduraru
    October 24, 2010 at 2:02 pm

    Simt nevoia sa povestesc pe scurt seara de 23 octombrie…Seara primului meet al IRON MAIDEN FAN CLUB BRASOV a fost poate una dintre cele mai reusite seri din ultimii zece ani tocmai pentru ca in sfarsit,dupa atatia amar de ani am regasit o stare de spirit pe care o credeam pierduta definitiv in randul celor mai deosebiti oameni din Brasov, rockerii…Locatia in care s-a desfasurat meet-ul si anume ROCKSTADT,m-a dus cu gandul exact la visul meu de acum vreo 25 de ani cand imi imaginam ce fain ar fi sa avem si noi rockerii locul nostru in care sa ascultam muzica noastra,unde sa nu fim deranjati de apartinatorii altor “culturi”…Am gasit la ROCKSTADT muzica super-buna, preturi acceptabile atmosfera faina si mai ales lume super-faina…In ceea ce priveste strict prima intalnire a IRON MAIDEN FAN CLUB BRASOV,pot spune ca a fost incredibil de bine deoarece,marturisesc, aveam oarece temeri mai ales ca fata de toti ceilalti membrii ai fan clubululi am ceva avans la numarul de ani…S-a trecut extraordinar de bine peste toate aceste aspecte si realmente m-am simtit extraordinar…Am baut cate ceva ,am discutat,am ascultat muzica buna iar la final am putut sa declar seara o mare reusita…Sentimentul care ma incearca vis-a-vis de acest proiect al IRON MAIDEN FAN CLUB BRASOV este acela de incredere si de mare reusita mai ales ca ,repet, dupa semnalele pe care le avem numarul de membrii va creste de la meet la meet… Sa ne vedem cu bine data viitoare,in numar cat mai mare si… UP THE IRON’S !!!!!!!


Leave a Reply

IMBV Forum

Semneaza Petitia pentru ROCK FM BRASOV

Aboneaza-te la newsletter !

Join 7 other followers

Stiri Brasov – Noi vedem Brasovul altfel!

October 2010
M T W T F S S
« Sep   Nov »
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

Also on




